Er du et skridt foran dine konkurrenter?

Uanset hvilket produkt-løsning-service du udbyder er der en ting der er sikkert. Du har konkurrenter. For dig er de måske latente og endnu ikke kendte, men de er der.

Dine konkurrenter sover ikke

  • Derfor er det vigtigt at du hele tiden har et øje på dem. Du skal kende deres færden og deres vaner. Ved. du f.eks hvilken platforme dine konkurrenter benytter?

Her er blot nogle af de spørgsmål du bør stille dig selv.

  • Hvad er i focus hos mine konkurrenter som ikke er i focus hos mig?
  • Hvordan konkurrerer vi?
  • Hvem er jeg oppe imod?
  • Hvilken svagheder og styrker har mine konkurrenter?
  • Lægger de vægt på de sociale medier og digitalisering m.fl

Er de farlige eller harmløse?

Dette skal du gøre op med dig selv. Men selv konkurrenter der ligger i dvale kan vågne op, Pludselig kan de toppe og dit ønske om at blive first mover falder til jorden. Derfor skal du altid være beredt på deres næste trin.

Strategisk Eksport og Salg graver de oplysninger frem du ønsker

Vi kan være din private Google Alert. Vi har mange forskellige redskaber vi benytter os af, og kan hjælpe dig uanset tema.

Med vores store nysgerrighed og særdeles grundighed vil vi kunne føre dig et skridt foran dine konkurrenter gennem vores gravearbejde.