Demografi, størrelse, branche, og nøgletal

Disse 4 begreber er de væsentligste parametre, når du skal identificere din kundegruppe.

Du kan indhente informationer om mange forskellige områder, ud over ovennævnte. Hvilken informationer er vigtige for dig?

Hvilket segment og branche

Det er vigtigt at vide hvilken informationer din virksomhed har brug for at indhente om dine potentielle kunder/klienter.

Derfor foreslår Strategisk Eksport og Salg, at dette er den første information du skal have på plads.

Artikelsøgning

For at gå i dybden med de kunder du har udvalgt, er det altid en god ide at læse nogle af de artikler der er blevet skrevet om dem.

Alternativet er den potentielle kundes eget nyhedsbrev.

Strategisk Eksport og Salg stiller sin ekspertise til rådighed indenfor disse begreber, så vi sammen kan finde frem til de rette potentielle respondenter.

Regnskabsforhold

Når parametrene er på plads, og dit næste skridt bliver at vælge de potentielle kundeemner du vil kontakte, er det en meget god ide, at kigge deres regnskab efter i sømmene.

Der findes mange værktøjer du kan bruge i den forbindelse. Bl.a NN Markedsdata, Proff, CVR etc

.
På Proff kan du se hvordan en virksomheds likviditet ser ud.

Dataindsamling tager tid

Derfor er dette et af de kerneområder som Strategisk Eksport og Salg hjælper dig med.

Vi elsker at grave og er meget dybdegående med netop at finde de oplysninger du har brug for.