Kender du tyskernes holdning til din løsning?

Har du de services som tyskerne efterspørger? skal der udvikles på din løsning/produkter? Er der nogle tekniske udfordringer der besværliggør din eksportrejse?.

Forundersøgelsen er derfor alfa-omega.

Forundersøgelsen er en af de klodser der udvikler din eksportstrategi.

Derfor er den alfa-omega før du kaster dig ud i et salgseventyr på det tyske marked.

Strategisk Eksport og Salg hjælper dig med at bruge klodserne på den rigtige måde.

Hvad skal målet med undersøgelsen være?

  • Vil du have flere kunder og i så fald, hvor mange nye?
  • Skal der satses på helt nye segmenter?
  • Skal der udvikles på nye ideer eller nuværende løsninger?

Det er vigtigt at du i din strategi lægger dig fast på flere delmål på din rejse.

Respondenterne giver dig svaret

Via en forundersøgelse er det dine potentielle kunder der kan besvare de spørgsmål der er vigtige for dig, når du skal arbejde dig hen mod målet.

Hvem bedre end dine potentielle kunder ved hvad de prioriterer og hvad de ikke gør?

Det er dette forundersøgelsen skal bruges til, at kende din kundegruppes behov. Meget ofte tager du fejl omkring de potentielle kunders ønsker, udfordringer og bekymringer.

Alle delstater skal undersøges, ikke kun 1.

Det er ikke nok at vælge en enkelt delstat, for hvad de mener i Nordrhein-Westfalen er ikke det samme de mener i Bayern. Der er stor forskel på behov og udfordringer.

Strategisk Eksport og Salg kender forskellen på de mange delstater, og vi er passioneret om at tale med mange forskellige respondenter