Kender du tyskernes holdning til din løsning?
Har du de services som tyskerne efterspørger? skal der udvikles på din løsning/produkter? Er der nogle tekniske udfordringer der besværliggør din eksportrejse?.
Forundersøgelsen er derfor alfa-omega.
Har du de services som tyskerne efterspørger? skal der udvikles på din løsning/produkter? Er der nogle tekniske udfordringer der besværliggør din eksportrejse?.
Forundersøgelsen er derfor alfa-omega.
Derfor er den alfa-omega før du kaster dig ud i et salgseventyr på det tyske marked.
Strategisk Eksport og Salg hjælper dig med at bruge klodserne på den rigtige måde.
Det er vigtigt at du i din strategi lægger dig fast på flere delmål på din rejse.
Via en forundersøgelse er det dine potentielle kunder der kan besvare de spørgsmål der er vigtige for dig, når du skal arbejde dig hen mod målet.
Hvem bedre end dine potentielle kunder ved hvad de prioriterer og hvad de ikke gør?
Det er dette forundersøgelsen skal bruges til, at kende din kundegruppes behov. Meget ofte tager du fejl omkring de potentielle kunders ønsker, udfordringer og bekymringer.
Det er ikke nok at vælge en enkelt delstat, for hvad de mener i Nordrhein-Westfalen er ikke det samme de mener i Bayern. Der er stor forskel på behov og udfordringer.
Strategisk Eksport og Salg kender forskellen på de mange delstater, og vi er passioneret om at tale med mange forskellige respondenter